Da Nang, Vietnam

7 september 2017 - Phước Mỹ, Vietnam

Ondertussen ben ik aangekomen in Vietnam!Bangkok was lekker met een top appartment op de 23e verdieping en een zwembad op de 26e verdieping. Gelukkig was het veelal in de ochtend lekker weer en kon ik genieten van de zon. In de middag veelal bewolkt... Maar er was aan de overkant een winkelcentrum met H&m, Zara, Ikea. Daar heb ik me goed vermaakt. Heb zelfs zondag 11 kilometer rondgelopen daar. Voor de eerste keer had ik blaren in m'n Toms. Het is bizar dat de Ikea echt voor 100% hetzelfde is als in Nederland! Leuk om gezien te hebben.

Na Bangkok ben ik naar het vliegveld gegaan om vanaf daar naar Da Nang, Vietnam te vliegen. Een goede vlucht van een uur en heerlijk om vanuit het raampje alles te bekijken.

Visum geregeld, geld gepind (leuk die miljoenen hier) en op weg naar taxi om naar hotel te gaan.

Dat was me nog wat... Want ik stond bij een verkeerd hotel. Ja, dat hotel had ik wel geboekt maar gecancelled. Dus was lekker slim van mij. Hop verder in de taxi en naar het goede hotel toe.

Bij aankomst van hotel vroeg de vrouw of ik niet liever een kamer met 2 persoonsbed en uitzicht op strand wilde. Ja, dat wilde ik wel, maar die kamers zijn 2x zo duur. Geen probleem, want die kamerbwas toch nog over. Dus ik heb een mega grote kamer, met uitzicht over het strand als ik in m'n mega boxspring lig en als ik 's avonds lekker in bad lig, kijk ik uit over het stadje. Honderden bewegende lampjes... Genieten!

Overdag geniet ik van het strand. De laatste 2 weken zijn ingegaan en dat wil ik lekker rustig aan doen. Ook zijn de excursies hier erg prijzig dus ik loop wat rond en lig/zit lekker op strand.

Vandaag zat ik op strand en zat er een krab naast mij. Heb dat beestje een half uur geobserveerd. Als ik bewoog, ging hij elke keer snel onder het zand. Mooi dat dat vervolgens een denkgang van "kop in het zand" bij mij teweeg bracht. Soms zou het fijn zijn om gedachten even uit te schakelen.

Thanks-> Super lief alle berichtjes op mijn berichten, maar ook de appjes. Daar word ik elke keer heel blij van. Vakantie is loslaten en dat doe ik ook echt, maar als je zolang weg bent....Soms is dat contact zo ontzettend fijn!

1. Mpcverkerk:
    7 september 2017
    Het gaat echt opschieten nu.Fijn dat je nu zo'n luxe kamer hebt. Geniet nog maar lekker van de zon.
  2. Sandra:
    Leuk verhaal weer!! Geniet nog maar lekker 2 weken!! Groetjes Sandra
  3. Petra Krens:
    Geniet van de laatste 2 weekjes
  4. Joyce:
    7 september 2017
    Niet teveel shoppen he ;) heerlijk dat onderduiken in het zand lijkt me
  5. Mikki en Jiske:
    8 september 2017
    Lieve juf Angela,
    We vinden je verhalen heel leuk maar we hopen dat je weer snel terug komt . We hebben het heel leuk in groep 7 met meester
    Edwin en juf ellen. Maar We missen je toch wel een boel. Veel plezier nog! XXX mikki en Jiske