Aftellen is begonnen...

19 juni 2017 - Leiden, Nederland

Vorig jaar, miden in de junge van Maleisie, kwam het gevoel zo sterk en besprak ik het met meerdere mensen van de reis. Het zat al zo`n tijd in mijn hoofd, maar je kent het wel met bedenken van excuses en misschien zat er wel een heel ander plan in mijn hoofd....
Maar ja, daar op die plek wist ik 1 ding zeker. Ik wilde voor een langere periode op reis. De plannen zijn gemaakt en nu is het aftellen begonnen.

Er wordt mij veel gevraagd wat ik ga doen en waarheen? Iedereen verwacht een uitgebreid en uitgestippeld plan van mij, maar juist hier heb ik niet voor gekozen. Ik wil alles lekker op mij af laten komen, dingen doen die op mijn pad komen, genieten van alles en vooral leren loslaten. Er zullen wijze lessen op mijn pad komen en wie weet wat nog meer.
En een keer niet plannen.... Sorry mama, want jij had een uitgestippeld plan wel heel fijn gevonden. Maar geloof mij, ik loop echt niet in 7 sloten tegelijk.

​Ik vlieg 21 juli  tegen de middag vanaf Schiphol richting Siem Reap in Cambodja. Ik lever dan mijn backpack in (oke, ik wilde eerst gewoon met een koffer gaan...) en kan de eerstvolgende 36 uur weinig doen.
Eerst maak ik een tussenlanding van 16 uur op Shanghai. Ik kan China op dag 1 al afvinken van het landenlijstje. Wat ik die tijd ga doen? Geen idee, ik hoop op een hotel met zwembad op het vliegveld. Daarna vlieg ik door en begint het in Cambodja echt.

​Eerst is het de komende 3 weken nog druk met het afronden van het schooljaar van mijn topklas.
Dan zijn we ook nog druk met de voorbereidingen als ceremoniemeester van het huwelijk van Melis en Paul en aansluitend hun grote en mooie dag. Nu al zin in!
Daarna mag ik een week op mijn 2 allerliefste vriendinnetjes passen.
Dat wordt een feest (tantes mogen verwennen, toch?) en dan is het zover....
Dan ga ik weg!

​Liefs, AN

1. Anja van Klinken:
    19 juni 2017
    Heel veel mooie herinneringen maken!
  2. Ilse Mooijman:
    Have fun! X
  3. Wineke van Dorst:
    19 juni 2017
    Wat goed dat je deze keuze hebt gemaakt. Dit kan alleen maar heel veel waardevols op je pad brengen. Ik lees graag je ervaringen.
  4. Chantal:
    19 juni 2017
    Super mooie ervaring! Ga er van genieten! Ik ben erg benieuwd naar je belevenissen!
  5. Jolanda:
    20 juni 2017
    Kijk al uit naar je eerste verhaal. Op naar avontuur!!
  6. Roswitha:
    21 juni 2017
    Maak er een onvergetelijke reis van!
  7. Judith bouemeester:
    25 juni 2017
    Zo leuk pm een oud collega dit avontuur te zien maken....veel plezier!!!
  8. Monica Tolenaar:
    30 juni 2017
    Lieve Angela, ik vind het een stoere keuze en ben stiekem een beetje jaloers! De Josephschool moet het even zonder enthousiaste Angela doen: we gaan je missen!
  9. Ineke:
    14 juli 2017
    Lieverd hoop het je een fantastische tijd mag beleven !
    Met vele mooie indrukwekkende ervaringen!!
    Geniet er van ❤❤❤❤
  10. Jan Bargpeter:
    17 juli 2017
    Angela, Ik wens je een hele voorspoedige reis en natuurlijk een hele mooie tijd bij alles wat je gaat doen. Groetjes..
  11. José Olsthoorn:
    19 juli 2017
    Lieve Angela,
    Nog 1 dagje en dan gaat je grote avontuur van start. Heel veel plezier!
  12. Desiree:
    21 juli 2017
    Angela, heel veel plezier! Geniet er van!
  13. Joyce:
    22 juli 2017