Aangekomen en nu echt gestart....

23 juli 2017 - Krong Siem Reap, Cambodja

Zooooo.... Daar ben ik dan vanuit Cambodja. Na een mega lange reis was ik daar ook wel aan toe. Op Schiphol waren mijn ouders, broer en Melissa om mij uit te zwaaien. Zo fijn dat zij er waren Na inchecken en een kop koffie was het tijd om afscheid te nemen. Even moeilijk, want ik ga hun (en anderen) heel erg missen.

De vlucht naar Shanghai verliep goed, amper geslapen en heel erg om mij heen gekeken. Op Shanghai  moest ik mezelf 13'uur vermaken. Dat is lang kan ik je vertellen.... Op een gegeven moment op een bank gaan liggen/ zitten en zo maar wat gaan slapen, vliegtuigen kijken en al. Daarna de vlucht naar Siem Reap.... Zat ik dan in een vliegtuig vol Chinezen als enige... Dat voelde wel heel gek. Waar zijn nu al die backpackers?☺️ Schitterend om te zien hoe volwassen Chinezen met Minnie mouse  oren op, jurkjes van Hello Kitty en al het vliegtuig instappen. Heb mijn ogen uitgekeken.

's Avonds laat aangekomen op Siem Reap en na mijn visa, paspoortcontrole vond ik gelijk mijn tas. Jeee! Mijn taxi kwam niet dus maar zelf wat geregeld... Aangekomen bij mijn guesthouse voelde ik me wel heel even rot en alleen. Daar was ik dan... Moest ik dit nu 10 weken doen. Het liefste had ik het vliegtuig terug  gepakt. Gelukkig heb ik hier internet en kon ik wat mensen thuis bereiken. Even mijn gevoel delen.

Na een goede nacht ziet het er nu al rooskleuriger uit. Na een lekker ontbijt van bananenpannenkoek heb ik net een uur of 3 door de stad gewandeld. Onderweg mijn eerste noodlessoep op een bij de supermarkt mijn avondeten gehaald. Te mooi, ik ging even Cambodjaans geld pinnen, maar had me niet verdiept in de wisselkoers. Dacht voor ik teeven pin.......nou 50000 is veel minder euro's dan ik dacht. Dus pinnen moet zeker nog een keer....

Zometeen gaat het zwembad open en ga ik even lekker in de zon liggen. De zon schijnt volop en daar ben ik heel blij mee!!! Het genieten is begonnen.

Liefs, AN

1. Mpcverkerk:
    23 juli 2017
    Hoi lieve Angela.Fijn dat je goed bent aangekomen.Het was idd een super lange reis.Logisch dat je je ff rot voelde, heel goed om dan contact te zoeken met thuisfront. Het is ook ff wennen.Lieve groetjes uit Delft
  2. Esmeralda Bouchez:
    23 juli 2017
    hey lieve ans. kreeg van melis appje dat je geland was. heerlijk. altijd opluchting als iemand veilig aankomt. De moeilijke momentjes zullen soms blijven; maar wegen niet op tegen al het moois wat je gaat beleven. geniet heerlijk van alles. en leuk om je zo te volgen. met jou mams ook leuk contact via messenger. dikke knuffel xx
  3. Sandra:
    23 juli 2017
    Leuk om te lezen dat de reis goed verlopen is! Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende reisverhaal!! Groetjes xxx
  4. Jolanda:
    23 juli 2017
    Lieve Angela, de eerste stappen zijn gezet. Nu lekker gaan genieten van al het moois om je heen! Het begin is altijd even lastig maar voor je het weet ligt dat achter je en vliegen de weken opeens voorbij. Succes en plezier! Xx
  5. Petra Krens:
    Hey Angela
    Fijn dat de reis goed gegaan is....kan me je gevoel heel goed voorstellen fijn ook dat na een nacht slapen je je beter voelt ga lekker genieten van de zon
    Dikke kus
  6. Jet Lourens:
    Hoi Angela.
    Ik dacht dat je met nog iemand op vakantie ging?
    Maar er wat leuks van.
    Ik lees graag mee.
  7. Melissa:
    Hai lieve Ans,
    Blij voor jou dat de reis achter de rug is...wat een lange tussenstop..dat maakt t er niet makkelijker op. En echt thuis voel je je ook niet tussen Minnie Mouse en hello Kitty, hihi
    Logisch dat je emotioneel bent. Er komt een hoop op je af. Laat t maar lekker gaan en op je af komen. Neem de rust die je even nodig hebt en die daarna lekker waar je je goed bij voelt.

Liefs Melis
  8. Maaike en Liesbeth:
    24 juli 2017
    Lieve juf Angela,
    Wij vinden het erg leuk om de foto's te zien en om de verhalen te lezen. Fijn dat de reis nu echt begonnen is. Ik (Maaike) vond het leuk om me in Indonesië te verdiepen en ik hoop dat je daar heen gaat.
    Groetjes Maaike en Liesbeth
  9. Patricia:
    25 juli 2017
    Ha stoere Angela, heel veel plezier en mooie verhalen. Geniet ze. Liefs van Patricia